EKSKURZIJA UČENIKA IX RAZREDA

Share on facebook
Share on twitter
Share on google

21. maja 2022. godine, 46 učenika OŠ „Behaudin Selmanović“ zajedno sa svojim razrednicima, Alma Fazlagić i Selmir Fehratović, uputili su se na ekskurziju, putovanje koje svaki učenik sa nestrpljenjem iščekuje. To je završnica devetogodišnjeg školovanja, druženja, prijateljstva.

Okupljanje učenika je bilo od 07.00 sati, a polazak sa benzinske pumpe u Briješću u 07.30 sati. Atmosfera u autobusu je bila odlična, kako kod učenika tako i kod svih učesnika koji su putovali, uključujući vozača i predstavnika Agencije Aide. Prva nam je stanica bio Travnik, grad što odiše ljepotom starine, gdje smo odmarali na Plavoj vodi, posjetili kuću Ive Andrića, zatim smo nastavili put do Jajca gdje smo uživali u vodopadima Plive i Plivskim jezerima. Nakon toga zaputili smo se u Bihać, gdje smo se po dolasku smjestili u hotel „Blue box“. Ugodnom šetnjom upoznali smo centar grada.

Sljedećeg jutra smo se uputili u razgledanje znamenitosti grada Bihaća, gradski trg, slapovi Une, Fethija. Nakon ručka smo imali slobodne aktivnosti koje smo proveli na zajedničkom izlasku u grad. Nakon večere organizovna je disko večer gdje su učenici naše škole pokazali zavidne plesne korake i gdje smo svi naučili poneku novu pjesmu.

Sljedeći dan proveli smo u obilasku Nacionalnog parka „Una-Štrbački Buk“.  Ovo područje predstavlja jedinstvenu prirodnu cjelinu u ovom dijelu Europe. Jedna ili jedina, kako bi u prijevodu bilo značenje imena ove rijeke koja spada među najčistije na svijetu, te će vas ostaviti bez daha. Nakon večere je organizovana disko večer gdje su se naši učenici opustili uz ples i muziku.

Slijedeće jutro odlazimo na doručak a nakon toga spremamo stvari i vršimo posljednje pripreme za povratak. Nakon doručka polazimo ka Sarajevu, takođe dobivamo pohvale od osoblja u Bihaću da su oduševljeni disciplinom učenika, kao i odnosom nastavnika.

Nakon posjete Ostrošcu dolazimo u Bosansku Krupu gdje je organizovan ručak za našu djecu. Fotografije su neizbježne, bliži se kraj ekskurzije. U poslijepodnevnim satima dolazimo u Banja Luku gdje obilazimo tvrđavu Kastel.

Dobivamo javne pohvale od gospođice Aide vezano za cjelokupnu ekskurziju. I mi izražavamo zahvalnost agenciji za odličnu saradnju. Nakon dugog putovanja stižemo u Sarajevo u 21.30 sati.

Jedno prelijepo iskustvo, nezaboravno putovanje, sjećanje koje će zauvijek ostati zapisano kao jedna vrijedna stranica naše životne priče.